sâmbătă, 3 mai 2008

Sa vedem cat de nesimtiti sunt pacalicii de la n3ws1as1

Am decis sa scot bannerul catre BlogMania-n3ws1as1 pe principiul "Daca Catalin Ivan nu are banner, dar este promovat de n3ws1as1, atunci inseamna ca pot sa fac si eu asta." Sau nu?

Copy-paste de pe n3ws1as1

"Inscrie-ti blogul in noua miscare BlogMania Iasi.

E simplu!

Trebuie sa faci urmatorii pasi:
Introdu codul de mai jos pe prima pagina a blogului tau. "

De aici http://www.newsiasi.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=Itemid=55 (Surpriza e ca nu mai dau linkuri spre n3ws1as1.)

Oricum banerul n3ws1as1 imi ocupa inutil spatiu pe blog.

Sa vedem daca Iulian Micu va decide sa fiu scos de pe lista BlogMania. Daca va face treaba asta, va trebui sa-l excluda si pe tovarasul lui de maidan, Catalin Ivan.

Voi mai insista pe acest subiect pana mi se va oferi satisfactie. Si nu voi raspunde de "victimele colaterale"...

Puteti insista pe langa Iulian Micu si n3ws1as1 pentru a fi scos blogul meu din lista Blogmania trimitand mesaje de protest la urmatoarele adrese de e-mail:

iulian.micu@newsiasi.ro

contact@newsiasi.ro

Daca voi ramane totusi in lista, nu ma voi simti obligat cu nimic fata de newsiasi sau operatorii lui Iulian Micu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu