sâmbătă, 14 iunie 2008

Gigi, ai intrecut masura!

De azi inainte consider ca oamenii nascuti in judetul Prahova sunt ceva mai bine educati decat cei nascuti in judetul Botosani.
Sunt absolut ingrozit de mizeriile cu care a improscat Gheorghe Nichita in campania electorala pentru turul II.
Am gasit azi in camin sute de exemplare ale cotidianului pro-PSD IasiPlus care loveau in Dumitru Oprea din toate pozitiile. Din acest punct de vedere, sustin total pozitia lui Marius Danga, un posibil presedinte al PNL Iasi in era post-Fenechiu.
Nu (mai) sunt un sustinator al lui Dumitru Oprea, dar reclam cu vehementa stilul ingrozitor in care Gheorghe Nichita se agata de putere, lovindu-si sub centura, in mod absolut neprincipial, adversarul politic.
Referitor la vacarmul iscat de Ganju in chestiunea inscenarii cu materialul electoral al lui Dobre, nu pot sa nu ma intreb cum de Ganju si administratia UAIC nu au reactionat fata de difuzarea ziarului IasiPlus plin de reclamele PSD in caminele studentesti ale UAIC...
Daca va intrebati cum voi vota maine, caci voi vota!, va trimit spre un articol de pe blogul lui Marius Danga. Repet pentru a mia oara: nu sunt asociat cu niciun partid politic, cu niciun politician de nicio culoare politica. Nu fac jocurile nimanui. Sunt independent politic. Daca il citesc pe Marius si ii respect opiniile, asta nu inseamna sub nicio forma ca sunt liberal.
Sa ne ocupam putin si de Oprea asta al vostru...
Cititi urmatoarele atitudini
NewsIasi-Carlan: Doi candidati la locale au colaborat cu Securitatea-27 mai 2008
"Au trecut 32 de zile de cind am solicitat CNSAS sa precizeze daca vreunul din cei 5 candidati, Oprea, Simirad, Nichita, Dobre si eu, a colaborat sau nu cu securitatea. CNSAS nu a respectat termenul pina la care putea sa imi dea un raspuns. Mai astept pina joi la ora 14.00. Stiu insa ca doi candidati de pe lista celor 5 au fost infromatori sau colaboratori ai securitatii si voi spune atunci cine sint", a declarat Dan Carlan, presedinte al Comisiei de Administratie Publica din Senat.
NewsIasi-Raspunsurile lui Dumitru Oprea la intrebarile cititorilor newsiasi.ro-12 iunie 2008
5, Ati fost membru UTC sau PCR inainte de 1990? (Paul Sava)
6. Prin activitatea profesionala si/sau politica desfasurata inainte de 1990 ati incalcat drepturile omului? (Paul Sava)
7. Inainte de 1990, care a fost relatia Dumneavoastra cu intelectualii de marca
ai Iasului persecutati in mod sistematic de agentii regimului comunist? (Paul Sava)
Cred ca ati gresit tabara careia trebuia sa adresati intrebarile legate de comunism si de relatiile cu securitatea. Cred ca fac parte dintre putinii din cele peste 150 de persoane cu functii de rector sau prorector) carora o fundatie le-a cerut verificari CNSAS, cerand insistent anuntarea verdictului. Procedura s-a declansat in septembrie 2006. Dupa 6 luni (termen anuntat anterior pentru asteptare) am cerut insistent un raspuns. In final, in septembrie 2007, am primit dovada ca nu am avut nimic in comun cu astfel de structuri. Am prezentat acest document si intr-o conferinta de presa. Nu exista nici o parte a trecutului meu de care sa imi fie rusine. Nu am detinut functii in Partidul Comunist.
Nu mai spun nimic ca dupa iar ma luati la intrebari ce am eu cu Oprea. Dar Carlan ce are cu Oprea?