marți, 17 iunie 2008

Maestre Valy Greavu, ce poate sa insemne asta?



AICI am explicatia erorii "HTTP Error 403 - Forbidden". Am citit-o. Am inteles 0.01% din ea.
Lamuriti-ma, va rog, maestre Valy Greavu. In conditiile in care pot sa deschid orice blog, orice site, de ce imi apare eroarea aceasta doar cand incerc sa accesez direct domeniul/adresa de web visurat.ro ? Oare Sebastian Bargau a interzis accesul de pe PC-ul meu pe blogul sau? Am vaga impresie ca ar cam fi posibil asa ceva...Nu de alta, dar l-am criticat acum 1-2 zile pe Bargau pe blogul lui in momentul in care era plecat nu stiu unde. Fara acces la Internet. Mai fac precizarea ca nu eram in offline mode-ul browserului cand mi-a aparut eroarea. Maestre Greavu, sper ca dati consultatii gratuite cunoscutilor...
Rog pe domnii din Iasi care platesc serviciile domnului Sebastian Bargau, aka visurat, s-o lase mai moale cu bloggingul ca pute a servitute. Oricum Bargau scrie in IasiPlus, mizeria de ziar al PSD in care scrie si L. Popovici. Multi m-au intrebat: de ce nu te legi si de Adomnitei, ca doar Adomnitei a apelat la Sebastian Bargau sa-i faca blogul. Eu le-am raspuns atunci: pe mine personal Adomnitei nu m-a deranjat cu nimic. M-am razgandit si va spun: as putea sa-l iau la impins vagoane si pe slabanogul ala, daca Bargau nu se lasa de prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu