marți, 15 iulie 2008

Cosmine, Cosmine...

Din cauza ta am intrat in conflict si cu Oprea, si cu noul rector al UAIC, Vasile Isan, si cu Juravle si cu Danga.
TU mi-ai dat telefon atunci ca sa-mi spui ce s-a intamplat la Miss Cuza si sa-mi ceri sa reactionez cat mai rapid pentru ca Oprea era nervos si "se dadea cu capul de pereti de ciuda", ca sa te citez exact. TU ai dat numarul meu de telefon Ecaterinei Bodron de la 7Est. Mi-ai spus ca ti-ai facut dusmani dupa ce l-ai atacat pe Juravle pe blogul tau pentru chestia cu Miss Cuza si cu Irina Schrotter, careia ii spunem amandoi Urina Scroter. Ti-ai facut dusmani asa de puternici incat ai ajuns sa lingi cizmele de comunist ale lui Oprea numai numai sa-ti dea si tie un loc de munca. Si ti-a dat!!!
Biroul de Informare pentru Studenti al UAIC a fost infiintat in urma scandalului de acum 2 ani cand caminul C2 din Targusor, proaspat renovat si cu camere scumpe, a oferit studentilor cazati locuri de dormit pe jos, numai apa rece, Internet prin fibra optico-naturala, veceuri infundate cu moloz, cabine de dus stricate, termopane vai de ele etc. etc.
Ai mers atunci pe furis la Prorectorul Iacob pe Relatii cu Studentii si ai propus sa se faca o structura administrativa de genul BIS. Iacob s-a dus la Oprea, Oprea stresat de jurnalistii curiosi in legatura cu C2 a aprobat. Si oare cine a ajuns sa lucreze la BIS? Tocmai baiatul ala simpatic tuturor care a venit cu ideea infiintarii BIS.
Ca a mintit Oprea, ca a mintit Isan, asta nu ma mai intereseaza acum, dar m-am enervat ca m-ai trimis intr-un razboi fara sa ma informezi sau sa ma ajuti.
Nu stiu daca mai lucrezi la UAIC sau la PE, dar toate lucrurile astea trebuie sa fie cunoscute.
Tu ai scris putin pe blog despre Juravle si Scroter si gata. Asta a fost felul in care ai vazut tu ca poti proteja neutralitatea politica a UAIC. Ai vazut cat m-am zbatut eu.
Nu vreau sa fac genul de compromisuri pe care le-ai facut, le faci si le vei face. Mai degraba matur strazile din Toronto decat sa scriu pe blog lucruri care l-ar incanta pe Oprea ca venind din partea unui angajat al sau.
Pana si conducerea ASFI mi-a reprosat ca am incercat sa intru in acest scandal pentru a arata ca francofonii nu au fost organizatori.
Raspunsul Comisiei de Etica este copie la indigo a unei discutii pe care am avut-o cu Juravle.
Oprea l-a sustinut pe Isan, iar Isan imi trimite un document oficial care da de inteles ca Oprea a mintit cu nerusinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu