duminică, 13 iulie 2008

Greetings from Seggau, Austria!

Incepand de azi si pana pe 27 iulie particip la Scoala de Vara Internationala de la Castelul Seggau, Austria, organizata de Universitatea din Graz, Austria, Reteaua Universitara Internationala Utrecht si CSAS-Center for the Study of the Americas, intitulata "Under Deconstruction: How American are the Americas?".
Pagina web a Scolii de Vara-AICI
Primele impresii:
legat de transport
1. calatorii de la Sibiu la Viena cu Atlassibul sunt lasati nu la Wien Südbahnhof, cum dezinformeaza biletul de calatorie, ci la Wien Erdbergstrasse cum bine spune site-ul Atlassibului.
2. vamesii ungari intotdeauna controleaza autocarele Atlassibului.
3. cand am iesit din Romania pe la Nadlac mi-am dorit sa nu ma mai pot intoarce niciodata inapoi in Romania.
4. la autogara din Viena am beneficiat de indicatiile extrem de utile ale unui roman stabilit in capitala austriaca de 4 ani.
5. am plecat pe 12 iulie la ora 2 a. m. din Iasi, la 13: 1o a.m. am ajuns la Sibiu si la 14: 10 am schimbat autocarul pentru a ajunge la Viena. La Viena am ajuns la ora 6 a.m, 13 iulie. Am plecat din Viena spre Leibnitz pe 13 iulie, azi, ora 8 a. m. La Leibnitz am ajuns la ora 11 a.m. La Castelul Seggau am ajuns la 11: 15 a.m. La 12 a.m. am deschis televizorul din camera si am vazut stirile de pe CNN.
legat de participanti si de prima zi:
1. am in fata lista colegilor de la Summer School, ei vin din: Liban, Danemarca, Portugalia, Italia, Brazilia, Ungaria, Germania, Croatia, Cehia, Belgia, Italia, Camerun, Polonia, Slovenia, Romania, Canada, Albania, Austria, Olanda, Sri Lanka.
2. 35 de participanti grupati in 5 module-

Module 1: Politics, Law & History
Module 2: Cultural Sociology
Module 3: The Americas: Complex Identities
Module 4: Fiction, Poetry & Drama
Module 5: Film & Visual Arts

3. Castelul ofera conditii de cazare excelente, nu intru in detalii pentru ca totusi vin din Romania si nu e frumos sa te dai mare.
4. am primit o mapa de la organizatori cu materiale despre Seggau, Graz, Utrecht, Austria.
5. organizatorii sunt fantastic de amabili.
6. totul este bine aranjat, trebuie sa fii orb ca sa nu intelegi toate indicatoarele.
7. desi 85% din oamenii de aici vorbesc fluent germana, 100% vorbesc cu tine in engleza.
8. desi era sa ploua, acum cerul este senin si soarele zambeste cu voiciune.
Maine este prima zi de lectures si de workshops. Azi facem cunostinta cu stafful si cu colegii de modul si de camera.
Remarc cu bucurie profesionalismul si amabilitatea cu care ne trateaza d-na Prof. Roberta Maierhofer, ViceRector pe Relatii Internationale la Universitatea din Graz.
Revin mai tarziu sau maine.
Maine am programul urmator: 9-12, prelegere, 15-18, atelier de lucru, seara intalnire cu Dan Banda, keynote speakerul.
Va poup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu