joi, 18 septembrie 2008

Iată un politician nul! Să-l aplaudăm

Activitate politica: membru de partid fara functii de conducere in: PD-2002, URR-2003, PUR (actual PC)-2004, PNL- 2006, PLD-2007
AICI
URÂT!!!
Să vă explic cum stă treaba că văd că aproape toată lumea zice că-s oportunist.
În 2002 vara mă apucase ciuda pe comuniştii lui Iliescu-Năstase şi mare parte din presă era controlată de comunişti. Am intrat în PD Roman în ideea de a-i alunga pe măgarii care au omorât oameni la Revoluţie (Marea Îngrămădeală) şi la mineriade. Tineretul democrat din Roman era zero absolut pentru că şeful era plecat la un schimb de experienţă cu Forţa Democrată a lui Petrică Roman, care a venit în România într-un tanc sovietic. Acum fostul şef al TD Roman care a plecat la FD este consilier local la PDL. Mare fâs.
În 2003, iarna, m-am înregistrat în baza de date a Uniunii pentru Reconstrucţia României (URR, care a fuzionat cu PNTCD), prin adeziune electronică. Liviu Antonesei a fost la URR, ştiaţi? Mare fâs.
În 2004, toamna, o persoană apropiată mie care lucra îndeaproape cu tinerii de la PUR m-a convins că aş putea să încep o activitate politică alături de studenţi ca mine. Atunci PUR Iaşi era plin ochi de tineri şi studenţi (cu o parte din ei m-am reîntâlnit la un TLD Iaşi la Clubul CFR cu M. Spânu în decembrie 2007). În campanie şi la şedinţele de partid senatorul Radu Terinte mătura pe jos cu mafioţii, comuniştii şi corupţii de la PSD. Aşa le zicea Domnia Sa. După locale PUR s-a aliat la Iaşi cu comuniştii şi m-am supărat foarte tare pentru că PUR îmi dovedise încă de atunci că este profund imoral. Văd că Mătasaru îşi obligă studenţii ca să mimeze activitate politică şi în faţa doctorului Terinte şi în faţa pupilei voiculesciene. Mare fâs.
În 2006, vara, am intrat în PNL Roman pentru că aveam o părere foarte bună despre consilierii locali ai PNL de atunci. Nu am stat mai mult de câteva luni, am plecat din filiala romaşcană pentru că de la Bucureşti s-a dat ordin expres să se falsifice listele de semnături pentru retragerea sărmanilor soldaţi din Aghanistan, parcă. Eram şi eu la un cort să fac treabă şi pe la sfârşitul programului toată lumea s-a apucat de scris pe nişte liste albe datele lăsate de oamenii care au semnat odată. Adică s-au folosit aceleaşi date de două ori. Nu am stat prea mult pe gânduri şi am plecat val-vârtej şi am depus o demisie scrisă la preşedintele filialei. Oi avea eu multe defecte, dar falsificator nu-s. Acum 1 an am aflat de la o sursă din interiorul TNL Iaşi că la Iaşi s-au făcut aceleaşi măgării, doar că preţul oferit de liderii filialei ieşene era de 5 ori mai mare decât la Roman. La banii lui Fene, un mărunţiş.
În 2007 iarna, după euroalegeri, am aşteptat să văd ce cale urmează PLD şi PD. Eram foarte activ pe forumul Ziarului de Iaşi unde lucram umăr la umăr cu maestrul Bogdan Baghiu să alungăm furnicile roşii veninoase care îndrăzneau să-l critice pe Zeul Absolut Mitică Blogărică. Înainte de 1 decembrie se petrecea toată potlogăria asta. Ţin minte foarte bine că atunci când am mers să depun Adeziunea la PLD-TLD în spatele reprezentanţei Toyota, era foarte frig afară, nu mai aveam bani de ţigări şi mă durea un pic capul. Era sâmbătă parcă. Destinul m-a pedepsit zdravăn pentru acest gest sentimental necugetat de a mă alătura portocaliilor ieşeni procopsindu-mă cu o răceală puternică pentru 2 săptămâni, când am stat numai pe pastile şi pe ceaiuri. Dacă sunteţi curioşi, da, era cald şi bine la sediul PLD Iaşi când m-am înscris la ei. Era şi o tipă mişto. Care vorbea foarte frumos. Great PR! A fost sau n-a fost...mare fâs? A fost CEA MAI MARE GREŞEALĂ DIN VIAŢA MEA.

Nu am făcut niciun fel de treabă care să fi avut vreun impact asupra intenţiei de vot a vreunui cetăţean. Mai pe şleau, n-am făcut nicio brânză nici la PD, nici la URR, PUR sau PNL.

Un comentariu: