duminică, 18 ianuarie 2009

Draga Iuliane,

Imi cer scuze tie personal si colegilor tai de la newsiasi.ro pentru vorbele grele aruncate la suparare atunci cand m-ati exclus din Blogmanie. Atitudinea de atunci nu ma mai reprezinta acum si ma vad nevoit sa ma delimitez de acel gen de abordare extrem de aprinsa de care am dat dovada atunci. Promit sa ma tin departe de acel ton si in continuare.
Te felicit pentru activitatea ta de consultanta pentru domnul Secretar de Stat.
Am avut deschiderea sa-mi cer scuze si fata de Aurel Dobasu pe blogul lui WC Adrian. Am capacitatea de a-mi evalua greselile sau derapajele facute in trecut.
Nu pot decat sa te invit la a cugeta la genul de raspuns pe care l-am putut avea cand Ionut Ganju m-a anuntat cu un ranjet extrem de satisfacut ca am fost exclus de catre voi din BlogManie.
Ca sa nu-ti consum prea mult din timpul tau pretios, inchei prin a ura fetitei tale/copiilor tai sa ajunga cel putin la fel de inteligenti ca tine si frumosi ca mama lor.
Daca ai vreo influenta pe langa Ieseanul Suparat, roaga-l sa scoata cele doua linkuri care ma ataca. Daca n-ai nicio influenta pe langa Ieseanul Suparat, nu e nicio problema. Ii urez si lui sanatate si trafic cinstit.

Paul, blogger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu