luni, 29 iunie 2009

Mutări majore la Cuza

Am primit următoarele informaţii
Economist Romulus Dămăceanu, directorul Direcţiei pentru Probleme Social-Studenţeşti de la UAIC, se pensionează din toamna asta.
În locul lui va veni economist Gheorghe Amarandei.
Gheorghe Amarandei este ieşean. A ocupat următoarele poziţii înainte de a fi şef Serviciu Cămine la UAIC, funcţie clonată după ce a lui Dămăceanu:
-director Unitatea Medico-Socială de la Răducăneni
-administrator Casa de Oaspeţi din Bucium a Consiliului Judeţean
Mi s-a şoptit că dl Amarandei are pile la Gigi. Cel puţin.
Eu am colaborat în mod pozitiv cu dl Dămăceanu şi cred că s-a descurcat bine în funcţia pe care a deţinut-o. Putea fi şi mai bine dar asta e. Fie că se pensionează sau nu din toamna acestui an, fie că va fi înlocuit de un profesionist sau de un amator cu spate politic, eu urez structurilor inferioare ale administraţiei UAIC mult spor la lucru.
Mi s-a mai şoptit că se pregăteşte o mică epurare academică în Biroul Senatului în sensul eliminării "oamenilor lui Oprea". Domnii cu barbă nu vor fi afectaţi.
Revenind la Amarandei. Domnia sa nu poate veni decât de pe una din următoarele filiere:
Fenechiu-Adomniţei-Niculescu-Işan-FEAA
sau
Simirad-Gigi-Sorinache T.V.
Un lucru e cert: mai puţine locuri la cămin la UAIC şi mai puţine locuri date pe merit.
BRB. Staţi liniştiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu