marți, 22 septembrie 2009

Felicitări! Vă urăsc mai mult decât pe comunişti!

Mă întreabă azi o vecină pensionară care a lucrat în textile, cu pensie sub 800 lei:
"De ce vreţi să faceţi grevă, mamă? Nu v-ajung salariile astea mari? Chiar nu vă mai este ruşine?"
Îi răspund: "Doamnă, nu e adevărat. Ăştia dau la televizor şi la ziar doar salariile mari din sistem, după 20 ani de muncă, cu gradul I, cu sporuri incluse. De salariile mici nici n-aduc vorba"
"Cum, nu luaţi voi, debutanţii, 16 milioane pe lună?"
"Unde aţi auzit asta, doamnă?"
"La Realitatea."
Înghit în sec:"Doamnă, dacă mai credeţi tâmpeniile de la Realitatea..."
"Vai, dar se poate să vorbiţi aşa despre televiziune? Nu e democraţie?"
Şi pe deasupra azi am aflat că un prieten de-al meu din Iaşi câştigă la un mall de două ori mai mult ca mine. N-a terminat facultatea şi e student la Sociologie.
Poate se găseşte totuşi cineva să-i omoare pe jurnaliştii de la Realitatea, gen Kreţulescu, Ursu, Oana Stancu!!!!
DE-AL DRACULUI AM SĂ MĂ DUC LA VOT ŞI AM SĂ VOTEZ! PE ULTIMUL CANDIDAT DAR AM SĂ VOTEZ!
Vasile Dâncu despre felul în care Guvernul aruncă vina pe profesori-AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu