joi, 24 septembrie 2009

Lecţia de azi, copii, se numeşte "Cum se falsifică sondajele de opinie"

Aseară vin două tipe bune-n draci să mă sondeze politic. Bucurie mare... Prima întrebare: "V-a afectat criza economică", răspund "Da". Dup-aia "Intenţionaţi să mergeţi să votaţi?". Răspund cu fermitate "Sigur". Fetele mă întreabă, uitându-se pe lista de întrebări: "Pe cine aţi vota?" Răspund "Ungurul. Kelemen nu-ştiu-cum" Mi se răspunde "Nu-i pe listă. Alegeţi altul" Întreb: "Este vreun nume de ţigan, evreu, armean la voi pe listă? P-ăla-l vreau." Fetele zic "N-avem din ăştia în meniu. Puteţi alege totuşi: Becali, Nati Meir". Răspund "Mulţumesc nu. Următoarea întrebare." Fetele:"Aveţi încredere în Crin Antonescu?" Răspund: "Nu. Niciodată. Sub nicio formă. Sub 0%." Fetele pleacă supărate, "uitând" să-mi pună şi celelalte întrebări.
Observaţii:
Radu Duda era pe lista de prezidenţiabili chiar dacă s-a retras.
Pe lista mai erau şi Vadim şi Becali deşi numai Vadim şi-a anunţat candidatura.
Lipsea Kelemen Hunor (bun băiat!!!), candidatul UDMR, deja anunţat.
Tehnica sociologică urmată de fete se numeşte "canvassing".
Cineva mi-a spus că nu mi s-au mai aplicat celelalte întrebări deoarece am fost "respondent ostil", având un răspuns extrem de ferm şi negativ legat de încrederea pe care o am în Crin Amicul-lui-Patriciu-care-zice-că-n-are-nicio-legătură-cu el Antonescu.
Liberali, pot să vă urez "Duceţi-vă-n PNŢ-ul mă-sii!"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu