duminică, 7 februarie 2010

Am fost şi eu în Terra Peutique aka TP

Ieri şi azi am fost în Terra Peutique aka Terra Peutik aka TP. Cu doi prieteni bloggeri.

Impresiile mele:

-patronul, dom' Adi, domnul Adi sau, simplu, Adi este foarte customer-oriented

-localul arată foarte bine, este curat, bine aprovizionat

-berea Skol este excelentă

-media de vârstă a clienţilor reprezintă numărul de vizitatori zilnici unici de pe blogul meu

-muzică foarte bună, oldies but goodies

-o plasmă foarte tare

-capacitate maximă undeva în jur de 40 locuri

-se discută lucruri serioase pe acolo

-preţuri bune

-îi este adecvată o imagine de local al bloggerilor, mai degrabă decât local al rockerilor, no offense.

Dar vă las în compania unei analize mai amănunţite a Neamţului.

Abia aştept să particip şi eu la următorul blogmeet romaşcan extins anunţat din timp. Asta dacă prezenţa mea nu ar deranja.

Un comentariu:

  1. Dom' Paul, doamne fereste... tot intru, tot citesc si ma minunez de senzatia de exil pe care ai ales sa o impartasesti cunoi :)) NU s-a schimbat absolut nimic, in Roman blog-meeturile nu mai sunt evenimente extraordinare, ci doar intalniri saptamanale vineri seara, si cafele de sambata, toate in TP. NU cred ca mai trebuie anuntate din timp, ele se fac, pur si simplu... Oricum pe twitter se stabileste ora la care ne intalnim :) Deci, se merge fara anunturi oficiale si alte din alea :)

    RăspundețiȘtergere