luni, 29 martie 2010

Sunt extrem de reticent faţă de utilitatea şi justificarea morală a următoarei situaţii

Sisteme automate de tip crawler sau bot indexează blogurile româneşti şi produc un raport periodic furnizat decidenţilor politici. Acolo sunt precizate subiectele cele mai răspândite pe bloguri şi care au creat cel mai mare zgomot.
Ca o mică paranteză, nu pot să nu aduc în discuţie utilizarea de către Mossad a Internetului pentru a diminua oprobiul public faţă de operaţiunile militare ale Israelului în Liban (2006) şi în Palestina (2++8).
Faptul că serviciile secrete româneşti iau în considerare posibilitatea ca blogosfera să reprezinte o ameninţare la adresa securităţii naţionale este ceva de natură să-mi producă fiori şi să-mi reamintească de nazism şi de stalinism.
Prima dată, Sorin Tudor a fost cel care a demonstrat tehnic monitorizarea blogosferei româneşti de către serviciile speciale româneşti.
Mai jos găsiţi un prinscreen în .jpeg de pe statisticile Google Analytics ale blogului meu (februarie-martie 2010):

Un comentariu:

  1. Pai in momentul in care dai linkuri la anarhisti, la ce te asteptai? Eu am scris de legionari si antonescu, si pe mine ma tin minte.
    Ei cauta anumite cuvinte critice si atunci cand exista un cumul de prea multe cuvinte de astea pe un blog/sit/pagina trec la monitorizare directa.
    Asta e munca lor, informatia, atat timp cat esti in limitele legii de ce sa te sperii?

    RăspundețiȘtergere