duminică, 15 august 2010

Iaşi 12-13 august 2010

Vizita mea la Iaşi a avut drept pretextul reîntâlnirea cu nişte buni prieteni: Dorin, Andrei, Adrian. Toţi ieşeni sau stabiliţi permanent în Iaşi.
Am stat şi am jucat cărţi toată noaptea.
Am discutat politică, despre învăţământ, pariuri, fotbal şi locuri de muncă.
Dimineaţa de 12 august- băut apă plată la Moldova Mall.
Discuţii în contradictoriu cu prietenii: eu-Iaşul are 2 malluri, ei-Iaşul are un singur mall, Iulius.
Discutat despre ţigări.
Criticat eşecul cu aeroportul.
Discutat soarta CFR.
Poze postez mai târziu.
Aaa... era al naibii de cald.
Plecat dimineaţa de 13. Vomat pe drum, şofer pus viteză curbe viraj, vomat afară din maşină. Aflu că şoferul cunoştea pe cineva pe care cunoşteam şi eu.
Mulţumit de sejurul-concediul de 1 zi şi ceva de la Iaşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu