vineri, 10 septembrie 2010

De ce să-mi pese de Vântu?

Sunt întrebat permanent ce părere am despre arestarea lui Vântu. Răspunsul meu final este: atâta timp cât celor de sus (politicieni, afacerişti, moguli, lideri de opinie) nu le pasă de mine nici mie nu-mi pasă de ei. Că se răzbună sau nu Chiorul, nu-mi pasă. Aştept doar să se adune clasa politică într-un avion şi să se prăbuşească. Ca-n Polonia...
Dându-i o palmă metaforică lui Mihai Voicu de la PNL, afirm sus şi tare: toţi politicienii de la PDL, PNL, PSD, UDMR, PC sunt exact la fel: copii defecte ale unei ţări defecte.

2 comentarii:

  1. Știi ce părere am eu de arestarea lui SOV? Că o să urmeze și cea a lui Voiculescu. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pavele,nu-mi pasă. Când un măscărici de la televizor îmi plânge pe umeri cum că înţelege ce grea este viaţa şi i se mai vede şi ceasul de aur şi costumul cât salariul meu pe 3 ani, atunci sunt foarte "impresionat".Adică sting televizorul sau dau pe Animal Planet deoarece animalele sunt mai credibile.

    RăspundețiȘtergere