marți, 5 octombrie 2010

Cum am sărbătorit astăzi Ziua Educaţiei.

Astăzi a fost Ziua Educaţiei. Sărbătorită diferit de ceilalţi colegi: care cu activităţi educative, care cu proteste, care cu ore normale de predare.
Împreună cu diriginţi de la clasele a 8-a am organizat vizionarea filmului "The Ron Clark Story". După vizionare, am avut un moment de discuţii deschise pe baza filmului. Elevilor le-a plăcut filmul foarte mult. Poate şi din cauză că-l ştiau pe Matthew Perry din "Friends".
Eu am ajutat astfel: am adus filmul şi subtitrarea, am supravegheat conectarea aparaturii, am asigurat compatibilizarea programelor de vizualizare cu videoproiectorul etc.
Data viitoare, când mă vor ruga colegii să mai particip la o activitate educativă extraşcolară, voi propune vizionarea filmului "The Whale Rider".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu