miercuri, 5 ianuarie 2011

Din cele două o aleg pe a treia.

Un amic îmi spune: "Din două una: fie România se află la marginea prăpăstiei deoarece este condusă de Băsescu, fie din cauză că populaţia nu înţelege şi nu acceptă deciziile lui".
Dar el nu spunea de a treia variantă: alegătorii români sunt proşti bâtă deoarece votează numai pe politicienii care promit marea cu sarea sau pe cei care îi mituiesc cu un kilogram de orez şi un parizer expirat.
Am ajuns la părerea că toată clasa politică merită eliminată, prin mijloace diverse şi variate..., dar soluţia este ca alegătorul român să fie extrem de sceptic şi să fie incisiv cu politicienii care nu realizează ceea ce au promis sau care nu ştiu să comunice autentic.
Absenteismul nu este deloc o soluţie bună pentru că se va ajunge la situaţia ca la vot să participe numai cei care au un interes imediat de ordin material, financiar sau administrativ, adică activiştii de partid.
Nu suntem departe de scenariul unei dictaturi formale exercitate asupra elementelor sceptice sau recalcitrante, bine instruite şi informate, rezistente la spălarea pe creier practicată de politicieni, indiferent de culoarea politică.
Când votez încerc să respect următoarele principii: 1. votează în cunoştinţă de cauză, 2. asumă-ţi până la capăt alegerea chiar dacă este proastă pentru tine sau pentru ceilalţi. Nu am respectat permanent aceste principii şi m-am fript, de fapt m-a ciuruit...
Mă voi împotrivi prostiei şi prostimii pentru că am voinţă de 10 ori mai mult decât au prostie în ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu