luni, 11 aprilie 2011

La Mulţi Ani, Andrei! Cum care Andrei? Andrei, poate ştiţi voi. Că eu nu ştiu.

Azi dimineaţă (luni) alarma de la telefon a sunat concomitent cu un reminder că azi este ziua lui Andrei. Nu mi-am făcut probleme decât atunci când am ajuns la serviciu. Mi-am dat seama că în agenda mea telefonică erau vreo 10 de Andrei. Deci care Andrei.

După ce am ieşit de la serviciu, m-am apucat să sun la toţi Andreii pe care-i ştiu: prieteni, rude, cunoştinţe, foşti sau actuali colegi etc. Inevitabil a trebuit să spun tuturor La Mulţi Ani în ideea că măcar unul o să spună "Mulţumesc, dar de unde ştiai de ziua mea?" În fine, uşor jenat, am explicat problema mea tuturor Andreilor care au fost miraţi de investigaţia mea.

Dar

Nu am reuşit până la această oră să-mi dau seama ziua cărui Andrei pe care îl ştiu este astăzi.

Aşadar

Dragă Andrei, La Mulţi Ani!

Ce am învăţat astăzi: să scriu alături de prenume şi o iniţială (numele de familie).

Un comentariu: