duminică, 1 decembrie 2013

Poliţie politică la Iaşi de Ziua Naţională

În timpul discursurilor politicienilor Pricopie, adomniţei şi nichita, am ales să stau cu spatele la politicieni. Mi-am găsit loc în zona gardurilor de lângă jandarmii scoşi la defilare, dintre care a picat unul de oboseală sau de frig. În foarte scurt timp, după ce le-am întors spatele politicienilor, în mod ostentativ, fără a scanda lozinci şi fără a striga, am fost înconjurat de miliţieni (jandarmi şi poliţişti locali) şi de ofiţeri în civil, unul mustăcios şi unul gras şi oacheş, pe mulţi cunoscându-i de la protestele cu Roşia Montană din Piaţa Unirii, care stăteau lângă mine să vadă ce fac, ce spun. Am fost fotografiat din toate unghiurile stând cu spatele la tribună.
În anul 2013, am devenit subiect al poliţiei politice pentru că AM ÎNTORS SPATELE POLITICIENILOR!
Ruşine Jandarmeria Iaşi, ruşine Poliţia Locală Iaşi, ruşine SRI Iaşi! Ruşine Poliţia Municipiului Iaşi!
Pentru asta au murit români în decembrie 1989? Pe cine aţi jurat să apăraţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu