marți, 21 ianuarie 2020

Alexandra, victima criminalilor din Poliția Română

1. Comentariu 21.01.2020

Poliția Română este mânjită cu sânge de copil nevinovat!!!

Pagina 108 din Rechizitoriul DIICOT

---Martorul NEAGOE FLORENTIN MARIAN (agent de poliție din cadrul formațiunii Ordine și Siguranță Publică din cadrul Poliției municipiului Caracal, aflat în patrulare pedestră în zona centrală a orașului), audiat fiind arată următoarele:
În jurul orelor 11.10, am fost sunat de către dispecerul unităţii agentul şef principal Tănase Lucian pe telefonul personal cu numărul de apelare 0766.311.303, care mi-a relatat faptul că o persoană de sex femeiesc care se numeşte Măceşanu Alexandra a fost bătută şi violată într-o casă părăsită situată pe b-dul Antonius Caracala nr. 9, sens în care mi-a solicitat să mă deplasez la adresa indicată pentru a verifica aspectele sesizate întrucât era un apel de 112. L-am rugat pe dispecerul Tănase Lucian să o sune pe numita Măceşanu Alexandra întrucât din câte cunoşteam pe bulevardul Antonius Caracala nu există case. Ofiţerul de serviciu Tănase Lucian mi-a spus că are alte apeluri în lucru şi să o contactez telefonic personal pe Măceşanu Alexandra, sens în care mi-a transmis telefonic numărul acesteia de pe care a sunat la 112, pentru a discuta eu personal cu aceasta şi a stabili locaţia unde se află.
[…]
După ce m-am prezentat am auzit o voce feminină care mi-a spus că se numeşte Măceşanu Alexandra şi care mi-a spus cu o voce normală că se află pe strada Antonius Caracala la nr.9, într-o casă părăsită şi că a fost bătută şi violată de către un bărbat care se numeşte Popescu Lucian Gabriel. Mi-a descris acest bărbat ca fiind de 50-60 de ani, foarte înalt, gras şi cu ochii albaştri. Am întrebat-o de unde ştie cum se numeşte şi mi-a spus că a găsit pe o noptieră o carte de vizită a acestuia şi că este cadastrist. Am pus această întrebare întrucât pe
numitul Popescu Lucian Gabriel, eu personal îl cunosc de aproximativ 20 de ani, deoarece mergeam frecvent la biroul său, existând şi o relaţie de prietenie, iar acesta nu corespundea descrierii fetei. I-am spus fetei că nu există casă la adresa indicată de ea, iar aceasta mi-a spus atunci că a fost luată la ocazie de acest bărbat din comuna Dobrosloveni cu un autoturism de culoare gri, foarte spaţios care avea folii pe portierele din spate.---

Art . 203- Noul Cod Penal
Alin. 1- Omisiunea de a da ajutorul necesar sau de a anunţa de îndată autorităţile de către cel care a găsit o persoană a cărei viaţă, integritate corporală sau sănătate este în pericol şi nu are putinţa de a se salva se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă.

Art . 204 Împiedicarea intervenției ajutoarelor pentru salvarea unei persoane de la un pericol iminent și grav pentru viața , integritatea sau sănătatea acesteia se pedepsește cu închisoare de la unu la 3 ani , sau cu amendă.

2. Comentariu 20.01.2020

Reacție la Rechizitoriul DIICOT-Structura Centrală, confirmat de Procurorul General al Republicii, în cazul Dincă de la Caracal

1. pentru un act de sesizare a instanței din partea organului de cercetare penală care urmărește stabilirea stării de fapt și a adevărului judiciar, dincolo de orice bănuială rezonabilă, Rechizitoriul cuprinde 81 de utilizări ale cuvântului ”posibil” și 49 de utilizări ale cuvântului ”probabil”
2. expertiza singurului laptop ridicat de criminaliști din locuința lui Dincă nu este menționată în Rechizitoriu
3. investigatorul sub acoperire și martorul cu identitate protejată îl provoacă pe Dincă să dezvăluie detalii legate de faptele sale, nefiind clar ce fapte sunt reale și ce fapte sunt închipuite, produs al imaginației sale bolnave
4. pentru un pensionar retras, are 2 porecle, Popicu și Bush, or poreclele sunt atributul membrilor unei grupări infracționale extinse
5. singura grupare infracțională identificată de DIICOT este cea formată din Dincă și un zilier de-al său, care nu a participat la chinuirea ambelor victime
6. Rechizitoriul nu amintește de diagnosticele primite de Dincă la internările la Psihiatrie
7. procurorii DIICOT nu fac o trecere în revistă a tuturor veniturilor lui Dincă și a surselor acestora
8. procurorii DIICOT afirmă că Dincă nu era în atenția organelor de poliție, așadar nici pentru taximetrie ilegală și nici pentru folosirea serviciilor unor prostituate controlate de ”pești”
9. procurorii DIICOT nu au prezentat cercul relațional al lui Dincă folosind caietele lui Dincă cu sume de bani, numere de telefon și nume de persoane, au folosit, în schimb, listingul apelurilor telefonice de pe posturile telefonice aflate la dispoziția lui Dincă 
10. inginerul a cărui carte de vizită a fost găsită de Alexandra nu a fost audiat!!!
11. adresa de pe cartea de vizită NU există, declară un polițist, dar persoana care era pe cartea de vizită exista, fiind o cunoștință a acelui polițist, e vorba de inginerul de cadastru
12. Dincă și familia nu făceau parte dintr-un grup infracțional organizat specializat pe traficul de persoane, concluzionează DIICOT, teză extrem de controversată supusă unor critici larg răspândite, critici justificate la care mă raliez
13. Dincă nu folosea prostituate tinere, majore.
14. mult hulitul avocat Tonel Pop a cerut audierea femeii în roșu, solicitare aprobată de către echipa de procurori, așadar partea vătămată a a avut un rol activ în derularea anchetei
15. imposibilitatea determinării profilului genetic din toate fragmentele osoase ridicate de procurori nu este documentată cu bibliografie de specialitate din criminalistica occidentală
16. Dincă era cunoscut de către șeful Poliției Rutiere Slatina în urma unor tranzacții
17. Alexandra a vorbit la telefon cu 2 operatori STS 112 și cu minim 5 polițiști!!!
18. Rechizitoriul nu cuprinde reconstituiri ale arderii celor 2 presupuse cadavre
19. anchetatorii au prelevat mai multe fragmente osoase de pe proprietatea lui Dincă și nu au fost expertizate toate
20. în ipoteza complicității polițiștilor și procurorilor în neîmpiedicarea săvârșirii unor infracțiuni și a neglijenței criminale în exercitarea sarcinilor de serviciu și a neasistării unei persoane minore aflate în pericol prin neacordarea sprijinului psihologic și prin întârzierea localizării acesteia, Rechizitoriul scoate drept nevinovați atât pe operatorii STS 112, cât și pe polițiștii și procurorii care au știut de conținutul convorbirilor Alexandrei cu reprezentanții autorităților.

Citesc Rechizitoriul făcut de DIICOT și detaliile cu non-acțiunile forțelor de poliție și de justiție cu dezgustul cu care am urmărit Procesul de la Nuremberg.

Incompetență extrem de gravă, coruperea sistematică a puterii de stat și lipsa de umanitate din partea unor tați, a unor soți și a unor mame (operatoarele STS) sunt doar câteva din capetele de acuzare la care nu vor răspunde vreodată reprezentanții puterii de stat din România.

Și da, am plâns citind descrierile grafice ale lui Dincă cu chinuirea celor 2 fete.

Dacă eu credeam că mai am o urmă de respect sau de încredere față de breasla procurorilor și față de Poliția Română, aceasta s-a risipit.

Doamne, apără și păzește pe toți copiii acestui popor român!

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu