joi, 7 august 2008

Complimentele favorite ale femeilor

Adevarul este ca nu exista o reteta standard a complimentelor ideale cu care poti cuceri o femeie. Fiecare persoana are asteptari si reactii diferite, asa ca spontaneitatea este primul si cel mai important avantaj al tau in jocul seductiei.Cu toate acestea, exista o serie de complimente care functioneaza in majoritatea cazurilor. Atentie, totusi! Multi barbati gresesc crezand ca cea mai buna metoda da a atrage atentia unei femei consta in a "sufoca-o" cu complimente. Desi in unele cazuri acest lucru functioneaza, "partidele" cu adevarat interesante nu se obtin prin "dusuri verbale aromate".
Iata cateva exemple de complimente permise:
1. "Arati foarte bine imbracata asa", nu poate ramane indiferent celei careia te adresezi. Eventual poti completa spunandu-i ca nuanta rochiei sau a bluzei pe care o poarta, o avantajeaza. Femeile abia asteapta sa le fie remarcate hainele sau accesoriile pe care se chinuie in permanenta sa le combine in diverse moduri.
Evita: "Mergi la sala?", "Imi place fundul tau.", "Iti sta bine fara sutien."
2. "Coafura ta arata excelent astazi" este de asemenea un compliment binevenit, desi poate parea banal. Asta pentru ca in spatele unei coafuri mai mult sau mai putin sofisticate chiar sta o armata de stilisti.
Evita: "Ce ti-ai facut la par?" - nu numai ca este o intrebare stupida de vreme ce i-ai observat deja coafura, dar poate fi interpretata in mod negativ.
3. "Mi-ar placea sa mai iesim." Prin asta ii dai de inteles ca iti place ca persoana, nu doar din punct de vedere fizic. In plus, o scutesti de stres in ceea ce priveste vesnica ei dilema: "Ma suna, nu ma suna..., m-a placut, nu m-a placut..."
Evita: "Locuiesc in apropiere...", "Suna-ma sa mai iesim."
4. "Ochii tai sunt foarte expresivi". Poti completa spunandu-i ca iti place culoarea lor.
Evita: "Ma pierd in ochii tai", "Ochii tai sunt ca doua stele (sau orice altceva care straluceste)."
5. Imi place aroma parfumului tau. Cum se numeste? Poti afla astfel numele parfumului ei preferat.
Evita: "Te-ai gandit ca te-ar putea avantaja un parfum mai putin dulce?"
6. "Mi-a placut cum ai vorbit despre..." sau "Sunt de acord cu opinia ta despre..." Ii dai de inteles ca te intereseaza principiile ei si modul in care abordeaza anumite teme de discutie.
Evita: "Aratai foarte bine cand vorbeai despre..."
7. Cand ii cumperi flori, alege un buchet simplu, format din flori durabile. Cand i-l oferi, motiveaza-ti alegerea astfel: "Sper ca legatura dintre noi sa fie pe termen lung" sau spune-i pur si simplu ca preferi acele flori pentru ca: "Naturaletea si vivacitatea lor m-au trimis cu gandul la tine."
Evita: Sa ii oferi flori si sa nu ii spui nimic, sa ii oferi un buchet prea extravagant
.8. "Imi placi." Simplu si la obiect. Nu poti da gres cand alegi sa fii sincer in privinta a ceea ce simti vizavi de o femeie.
Evita: "Esti buna."
9. "Am observat ca dansezi foarte bine. Accepti o provocare pe ringul de dans?"
Evita: Sa iti lipesti corpul de al ei in timp ce danseaza langa tine si sa o atingi peste tot.
10. "Am pus pariu cu mine insumi ca (nu) imi vei spune numele tau. Acum reputatia mea depinde doar de tine."
Evita: "Cum te cheama? Imi dai numarul tau de telefon?"
Sursa: Yuppy.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu