marți, 27 aprilie 2010

Elevă Stoica Mihaela, stai jos: ai nota 4

Am văzut ieri la postul de televiziune 1TV Neamţ discuţiile de la ultima şedinţă a Comisiei de Dialog Social de la Piatra-Neamţ. Taberele: delegaţia sindicatului din educaţie şi reprezentanţii Guvernului (insp. Munteanu, subprefectul Şendrea, vicele CJ Percă şi o tanti care vorbea prostii ca să se afle-n treabă).
Tanti care vorbea prostii şi nu ştia că acolo nu e crâşmă ca să discute despre educaţie orice ameţit are numele de Stoica Mihaela şi este un pic deputat PDL de Neamţ. În fine, n-am auzit de ea. A fost prima dată când am văzut-o şi acum 3 minute i-am aflat numele de pe site-ul Camerei Deputaţilor.
La un moment dat are loc un dialog între cucoana de la PDL şi jurista sindicatului legat de componenţa CA al şcolii aşa cum propune echipa de clovni Băsescu-Boc-Funeriu-Vergu: 1/3 părinţi, 1/3 reprezentanţi ai CL, 1/3 personal didactic.
Doamna Gabriela Grigore, jurista FSLI pe Neamţ, spunea ceva de genul că ideea cu componenţa CA şi a implicării comunităţilor locale rurale în luarea deciziilor la nivelul şcolii este greu de implementat pentru faptul că sunt multe localităţi în judeţul Neamţ unde părinţii sunt la muncă în străinătate în număr foarte mare.
Tanti Mihaela Stoica, fostă patroană de club de biliard, nomenklaturistă pinaltiană, a sărit ca muşcată de partea dorsală şi a început să scuipe cu venin (sau incompetenţă) de genul: "Sper că nu îndrăzniţi să criticaţi părinţii pentru dezinteres sau neimplicare în chestiunile legate de şcoală!".
Doamna Deputat PDL de Neamţ, Mihaela Stoica, doamna jurist spunea de un fenomen socio-economic şi Dumneavoastră aţi reacţionat ca-n piaţă: vi s-a spus de mere, aţi vorbit de pere.
Elevă Stoica Mihaela, stai jos: ai nota 4
Elev Funeriu Daniel, stai jos: ai nota 3
Elev Traian Boc ai nota: 3.
Către necorupţii PDL: voi ori sunteţi incompetenţi, ori sunteţi un pic foarte mentally challenged. Oricum vă pricepeţi la ambele.
Poate îmi explică vreun cititor al acestui blog: cum se explică faptul că şi politicienii Puterii şi politicienii Opoziţiei vor binele educaţiei dar toţi fug de răspundere în faţa alegătorului? Şi nenea de la PNL îmi vrea binele şi vrea să-l cred deşi are buzunarul de 10000 de ori mai plin decât al meu?
Mda, am redevenit radical.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu