joi, 8 iulie 2010

A doua mea prezenţă în presa romaşcană

News-Roman- Şoc şi Groază: Despre politicienii care laudă presa

Pe data de 6 noiembrie 2007, am asistat la Universitatea Cuza din Iaşi la o dezbatere cu titlul "Jurnalistul, între presiune politică şi profesionalism". Invitat: Rodica Culcer, pe atunci directorul Ştirilor de la TVR. Una din întrebările venite din public a fost care ar fi principiile de bază ale relaţiei politicieni-presă.

Rodica Culcer a oferit un răspuns lipsit de inhibiţii: Un politician nu are voie să laude presa, odată ce laudă presa, se conturează impresia unei complicităţi între politicieni şi presă. Dincolo de criticile pe care unii le-ar putea aduce doamnei Culcer pentru că ar fi prea apropiată de preşedintele Băsescu, eu cred că doamna Culcer are dreptate.

Mai multe aflaţi accesând acest link.

Prima mea prezenţă în presa romaşcană datează de prin anul 2000 când am trimis un punct de vedere la Ziarul de Roman, pe atunci Monitorul de Roman. Punct de vedere care a şi fost publicat. Era vorba de riscul politizării de către PSD a Consiliului Local al Tinerilor, o iniţiativă dubioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu