marți, 24 august 2010

Sunt în urmă cu tehnologia modernă

Acum 13 ani mi-am cumpărat primul şi singurul walkman.
Acum 10 ani am pus prima dată mâna pe un desktop.
Acum 7 ani am pus prima dată pe un telefon mobil.
Acum 6 ani mi-am făcut primul cont de Yahoo Instant Messaging.
Acum 4 ani mi-am cumpărat primul PC.
Acum 2 ani mi-am făcut blog.
Acum 2 luni am aflat că am Internet pe telefon.
Acum o lună am aflat că am Bluetooth pe telefon.
Acum 2 săptămâni am aflat că dispun de handsfree.
Acum o săptămână am aflat că pot face înregistrări audio/video cu telefonul.

Venind de la ţară, de la verişorii din Suceava, mi-am dat seama că vin vremurile peste mine şi o să rămân în urmă cu noile tehnologii de informare şi comunicare.
Dar voi fi permanent dispus să învăţ. Nu doresc să mă adopt o atitudine tehnofobă.
Mă simţeam ca un moşneag când vedeam că nepoţii mei ştiu de Bluetooth şi de zoom video, iar eu mă speriam când auzeam de frameuri şi de night vision option.
Aveţi mare baftă, cititori mai tineri, pentru că aveţi posibilitatea de a fi deasupra vremurilor şi să vă folosiţi de noile tehnologii pentru a vă optimiza şansele.
Părerea mea...


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu