miercuri, 27 octombrie 2010

Îmi este un pic frică, dar continui să critic regimul Băsescu din ambiţie.

Un prieten de-al meu m-a întrebat dacă nu-mi este frică să critic permanent regimul Băsescu.
Niciodată nu-mi va fi frică să critic impostura, incompetenţa şi impertinenţa liderilor politici. Deşi sunt conştient că am intrat în vizorul serviciilor de informaţii care iau pulsul blogosferei.
Mai sunt conştient că mă expun deschis fanaticilor portocalii şi valului de simpatie pro-PSD şi pro-PNL, dar doresc să fac opinie separată şi să cer demolarea regimului politic actual, inclusiv reformarea discursului populist al Opoziţiei.
Repet: voi vota PSD numai după ce moare şi este îngropat Ion Iliescu, criminalul din decembrie 1989 şi iunie 1990. Pentru mulţi tineri ca mine, Iliescu reprezintă un balast ideologic şi de imagine pentru PSD.
La fel de bine, mă aştept cândva la şicane şi abuzuri din partea Dictaturii Băsescu din cauza opiniilor mele politice ferme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu