vineri, 18 noiembrie 2016

SRI Iaşi- infecţia este generalizată

Mi-am făcut datoria de cetăţean: 1. am atras atenţia în mod repetat şi public cu privire la riscurile care planează în prezent asupra ofiţerilor SRI Iaşi şi din regiunea Moldovei, 2. am atras atenţia cu privire la cele 3 incidente la care am asistat (individul care căuta un centru PIM inexistent în cartierele Alexandru şi Dacia, invidizii care staţionau la nonstopul de la Zimbru şi individul C. S. pe care îl ştiu legat cumva de SRI şi care mişuna prin cartier).
Ieri şi astăzi am aflat 2 detalii noi: 1. specificul NEPUBLIC al măsurilor de protecţie a familiilor ofiţerilor SRI, 2. programul detaliat, NEPUBLIC, al tatălui lui Sabin, din ziua crimei, de la prima mână. Având convingerea fermă că asasinii (sau asasinul) şi comanditarul crimei au o cârtiţă în SRI Iaşi, găsesc că mă aflu în imposibilitatea de a mai scrie despre crimă, intrând sau urmând a intra în atenţia celor răspunzători de crimă. Nu voi putea spune nimic anchetatorilor în acest sens, deoarece ceea ce ştiu eu ştiu şi ei deja.
Sper din tot sufletul ca şeful SRI Iaşi, Voroneanu, şi şeful structurii de protecţie internă la nivelul Iaşului, dar şi al centralei, să fie daţi afară fără drept de pensie, pentru incompetenţă. Şi să le dispară banii, aşa, din întâmplare, din conturile offshore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu