sâmbătă, 5 decembrie 2020

Câtă șpagă se ia zilnic de către ofițerii SRI Iași?

Eu nu am cârâit despre implicarea SRI în dosarul lui Cristian Adomniței! Bine i-au copt-o derbedeului (reprezentant al studenților în Biroul Senatului UTI) care a vândut pe bani grei cantina Universității Tehnice din Iași lui Iulian Dascălu care a construit Iulius Mall, locul de adunare al interlopilor ieșeni. Cantina studențească din Tudor era de mare ajutor studenților nevoiași care umblau în blugii lui Relu Fenechiu, luați de prin tomberoanele din bazarul european din Istanbul, și făceau economii pentru a lua câte un pliculeț de cocaină de la studenții arabi.

Eu nu am cârâit despre controlul antitero din 24 ianuarie 2020 când un golan a scuipat și înjurat o doamnă de la SRI care i-a cerut să-i arate ce are în rucsacul pe care îl tot freca în preajma lui Iohannis și a lui Orban.

Eu nu am cârâit despre implicarea SRI în dosarele lui Gheorghe Nichita, fostul primar de Iași. Lumea știe că e un corupt, un rusofil, un parvenit, un afemeiat, un politruc și un turnător ajuns primar cu ajutorul foștilor din SRI Iași.

Eu nu am cârâit despre faptul că SRI Iași a scos din pușcărie un mare traficant de droguri pentru a-l trimite iscoadă la un eveniment familial interlop.

Eu nu am cârâit despre rezidenții arabi și musulmani din Iași care au luptat în războiul civil din Siria, care s-au întors și care stau și fumează narghilea și discută.

Eu nu am cârâit nici despre rețeaua de informații și de influență a serviciului de informații al armatei chineze care este sub acoperire economică și culturală în Iași.

Eu nu am cârâit despre agenții ruși care mișună prin Iași ca și cum ar fi tarlaua lui Putin.

Oameni buni, eu am avut încredere în profesionalismul celor de la SRI Iași!

Evenimentele din ultima vreme mă fac să am suspiciuni rezonabile dacă acolo lucrează chiar pentru patrie și pentru națiune niște ofițeri de informații.

Hristodorescu a lucrat la SRI Iași și a plecat odată cu reforma lui George Clanță prin care cei cu origini în Direcția Securității Statului au fost un pic poftiți pe-afară din SRI.

Hristodorescu are firmă de echipamente medicale, se ocupă cu importuri (deci are undă verde de la băieții cu ochi albaștri) și cu vânzări la suprapreț contra unor comisioane sau șpăgi. Nu discutăm acum despre reactivii de proastă calitate pe care îi importă din Marea Britanie de la o firmă controversată în industrie.

Dacă eu mă duc acum la directorul Spitalului Parhon din Iași și-i ofer măști la 10 lei bucata și un comision de 1000 de lei mă întreabă ce-i cu mine.

SRI-istul ăsta de Hristodorescu a procedat altfel: a strâns informații despre instituțiile medicale cu ajutorul foștilor și actualilor din SRI și a făcut oferte: îți vând la suprapreț asta, ai comision pe contract atât. Cel mai probabil a și fost recomandat de către funcționari ai statului! Vorba aia, lucrează cu Unifarm, deci e ”de comitet”, e cu ”ăia”.

Pentru cine nu știe și s-a trezit azi dimineață în România, SRI are oameni plantați în instituțiile de stat pe fluxurile informaționale și pe fluxurile financiare.

Hristodorescu de la Praxis Iași a beneficiat de acoperire informativă de la SRI Iași pentru a strânge informații și a penetra informativ spitalele cu care a avut aceste contracte oneroase.

În virtutea urii eterne dintre Interne și SRI, hăitașii de la Interne au prins de știre și au umblat cu pâra la DNA: că X de la Iași (omul SRI) umblă cu șpăgi și așa mai departe.

În SRI Iași sunt niște ofițeri de informații care au în răspundere: protejarea instituției de folosirea abuzivă, ilegală, de tranzacționarea de informații secrete, dar și documentarea activității firmelor care se ocupă de contracte din sectoare strategice, iar achizițiile medicale sunt un sector strategic. Mai ales în plină criză sanitară.

În Strategia Națională de Apărare a Țării pentru perioada 2020-2024, sănătatea este menționată de 15 ori.

Revenind la presa locală ieșeană infiltrată puternic de către oamenii SRI, că se numesc colaboratori sau lucrători acoperiți chiar nu are vreo relevanță.
Scandalul creat de comunicatul DNA Brașov cu Hristodorescu de la SRI Iași care a umblat cu șpăgi la achiziții medicale la suprapreț a fost acoperit într-un mod profesionist: a fost lansat azi dimineață un scandal și mai mare, cel cu spitalul modular de la Lețcani, cu turcii, dolarii și moldovenii. Iar redactorii-șefi din presa ieșeană cu epoleți de la SRI Iași au păstrat tăcerea despre singura firmă din județul Iași care a fost mediatizată în achizițiile medicale în plină criză sanitară, devenită țintă a DNA Brașov.

Concluzionând, eu voi face o scrisorică, care sper să nu se piardă, către domnul Hellvig, directorul SRI, prin care să arăt gradul de incompetență și de corupție al găștii zurlii de la SRI Iași, pretinzând, evident, că habar nu am că Hristodorescu a beneficiat de un sponsor puternic de la București.

Câtă șpagă se ia zilnic de către ofițerii SRI Iași? Suficient de multă ca să merite trădarea jurământului de credință față de patrie și față de națiune.
Am zis!

Patrioți sunt tinerii aduși din civilie care au făcut antrenament pe repede-înainte în uniforme cu 3 numere mai mari și care au fost trimiși în Afganistan de către Informațiile Apărării drept instructori pentru Armata Națională Afgană. Știm ce s-a întâmplat cu ei, din păcate.

Patriot este ofițerul SIE care a fost prins la Moscova de zdrahonii FSB sub acoperire economică. Nu mai știm ce s-a întâmplat cu ea, din păcate.

Ăștia de la SRI Iași care l-au protejat informativ pe șpăgarul de Hristodorescu tot patrioți sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu